lördag 8 maj 2010

Tillbaka på resande fot

Äntligen tillbaka igen! Nu har jag tillgång till dator, Internet, min kamera... Nu är jag på Gran Canaria igen. Hann att bli riktigt orolig igen då askmolnet hade dragit in över Irland och Skottland dagen innan vi kom iväg. Kunde inte riktigt slappna av förrän vi befann oss på flygplatsen. Köpte nya Elle Decoration UK-edition på flygplatsen. Tidningen är en av mina absoluta favoriter. Har som tradition att alltid köpa minst ett fint magasin när vi reser någonstans. Älskar att kolla runt på flygplatsernas tidningsutbud! Tog även med mig nya numret av Lantliv som jag prenumererar på. Just nu sover min lille son gott i sin säng ska nu passa på att sätta mig en stund på verandan!

2 kommentarer :

Linda sa...

Skönt att ni är tillsammans igen! Hoppas allt är bra med er alla tre. Ta hand om er så hörs vi!
Kram
Linda

Ann sa...

Härliga nyheter! Skönt att allt har gått bra! Vi saknar er! Kramar!