onsdag 26 maj 2010

döttrar och söner glöm inte era mammor på söndag

Nu på söndag är det den 30 maj och det innebär morsdag! Min första sådan för övrigt :) Jag hoppas att alla ni mammor och blivande mammor därute får uppskattning och kanske nån riktigt fin överraskning! Om inte en present så frukost på sängen, en god middag eller kanske en hemmagjord kaka! Skämt å sido, presenter eller inte... jag tycker det är viktigt att vi alla dagar, visar varandra uppskattning och det behöver ju absolut inte vara genom att ge en massa presenter, det kan vara genom många andra handlingar! Jag tycker det allra viktigaste i vardagen är att man hjälps åt med saker och ting! Ska inte sticka under med att jag är den typen av tjej som ääälskar presenter... i fina boxar och påsar ;) (kanske finns det nån mer därute som känner sig träffad...) Då vår son Max föddes i augusti har min sambo M hunnit få sin farsdagspresent, det blev en klocka. Dock ingen Mont Blanc.... det blev en stilren modell från Diesel som var väldigt fin! Är nyfiken på vad han hittar på till mig.... (bilder Donna Hay)

5 kommentarer :

Nina - Glamourmamman sa...

Vad kul att du hittat till min blogg! Välkommen igen :-)

Jag hoppas också på något riktigt fint på söndag, det är jag värd efter allt slit de senaste åren. Min sambo pluggar nämligen på annan ort, och det är ett pussel att få ihop vardagen ibland. Mammalyx är vad vi är värda :-)

Therese sa...

Tack för fin kommentar! Vad kul med din lille ett bra datum :) Viggo började på dagis i november då han blev ett år och det har varit så kul att se honom trivas där. Bra påminnelse så ska jag se till att säga till mannen i tid! såg smakig ut den kakan!

Unknown sa...

Elle, jag är säker på att du kommer kunna vara helt lugn inför söndagen. Jag är övertygad om att M kommer med något alldeles extra! Får se hur A reagerar på sin morsdagspresent... Börjar närma sig midsommar! Vi längtar! Sista dagen på jobbet nu, sedan 4 månaders "semester". Hälsa båda!

/Sheriffen

Ann sa...

Nu ser vi verkligen fram emot Mors Dag ;)!! Hoppas att ni får en jättefin dag på lördag! Och pärlorna var verkligen så snygga!! Kram!

Anonym sa...

Här sätts det höga krav på oss män!:) inte blev det bättre att "Sheriffen" gav en ett njurslag och höjde förväntningarna ännu mer. Nu blir det taxi till Las Palmas och de fina kvarteren!
/M