lördag 22 maj 2010

Swedish Hasbeens




Fet De svenska träskorna Swedish Hasbeens blir bara större och större! Jag är jätteglad för det paret jag fick i födelsedagspresent förra året av min sambo!!! Kunde tyvärr inte använda dem så mycket förra sommaren då jag var höggravid men nu får jag använda dem desto mer! Har skrivit om dessa skor tidigare, i mitt allra första inlägg sedan jag gjorde om bloggen, förra våren, kolla gärna där! Kan tänka mig att skorna kommer sälja som smör med tanke på att Carrie Bradshaw lär ha ett par Swedish Hasbeens i Sex and the City 2!!! Vill du titta ännu mer kolla in http://www.swedishhasbeens.com/ (bilderna kommer därifrån)

2 kommentarer :

Annas inspiration sa...

Hej hej!

Tack för din trevliga kommentar & detsamma till dig :-)

Träskorna är verkligen snygga, själv är jag ju gravid i år men jag är smått sugen att klicka hem ett par.

Trevlig pingst!

Therese sa...

Vad har du för modell på dina jag har köpt Peep toe modellen i svart då de i olive och orange var slut. skrev om dessa i förra veckan :)