söndag 16 maj 2010

Lite inspiration i bröllopets tecken...






Nu närmar sig pingst i rask takt och jag kan tänka mig att många, liksom det är varje år, kommer att gifta sig! I år blir det nog rekord på bröllop med tanke på att vår kronprinsessa och blivade drottning ska gifta sig. Sådant smittar av sig!!! Jag och min sambo tar aldrig tag i något bröllop fast vi ibland diskuterar hur vi vill ha det. Vi fastnar alltid på något och därefter läggs det på is... men varje vår/sommar brukar jag ändå köpa nån bröllopstidning och fantisera lite hur man skulle kunna göra och drömma lite om hur man vill ha det... Hittade dessa bilder som jag själv blev inspirerad av. Klänningarna är från Vera Wangs vår 2010, ringen är väl alla tjejers dröm och buketten tycker jag är helt fantastisk. Min absoluta favoritblomma är den rosa pionen! (bilder från Martha Stewart)

3 kommentarer :

Jeanette sa...

Min vän,,,tänk att jag känner igen processen exakt. Fantisera och fantisera men herregud att verkligen få tummen loss verkar aldrig hända våra män inte. Snart får vi väl ta saken i egna händer,,,hahahaha.
Saknar er så men jag unnar er njutningen av värme och sol för solen verkar ha glömt vårt skåne! Jag är ledig på onsdag,,,har du tid att prata då?
Kram J

Jeanette sa...

Glömde säga vilka fantastiska kreationer och blommorna är bedårande,,,sist men inte minst,,,,diamonds are a girls best friend!!!!

Linda sa...

Jag tror att jag vet hur du känner. Jag blev förlovad, fantiserade,pratade,fantiserade,pratade, fick Wilma, fantiserade, pratade och efter nio år så fick han mod. Så ge inte upp! Jag älskar bröllop och A. kan bearbeta modet hos M.
Ha det bra!