torsdag 27 maj 2010

Charlottes pärlor...






I går var jag och Max i Puerto Rico och hälsade på i min vän Charlottes smyckesaffär! Vi hade en jättemysig dag fast jag fick springa runt en del och jaga Max, ville ju inte att han skulle ha ner något fint och dyrbart... Charlottes affär är en liten boutique på hotellet Sun Suite Garden. Här säljer hon bland annat; sötvattenpärlor, silver och guld. Kunde inte låta bli att handla lite :) Jag tycker väldigt mycket om just vita pärlor, tycker de är stilrena och klassiskt snygga! Jag köpte det som ni kan se på bilderna, två par pärlörhänge och ett armband som jag ska ge till min guddotter Alice! (fotona är tagna av mig Eleonor Persson)

5 kommentarer :

Therese sa...

de vanliga örhängena med rosa pärlor vad kostar de? Jag vill ha!!! Imorgon ska jag lägga upp en tävlig som jag tror du gillar ;)
Tack! Jo Viggo var med oss i Florida Clearwater beach då var han ett år, under förra sommaren seglade vi i Två veckor i sträck. Jag tror inte på att vänta, han kommer tycka det är kul med stranden, havet och poolen. Vi vill ev bo i USA en tid senare. Hur länge blir ni borta?

Anonym sa...

SV det var inte några problem med flyget han sov en massa och inte nån jetlag, lite svårt de första mornara då han vanknade rätt tidigt. Hem hade vi inte alls några problem alls. kram

Anonym sa...

nice photos

jessi sa...

Vad duktig hon är!

Kul för er att bo utomlands ett tag, vi har gjort det i korta perioder men mer som en reseupplevelse. Det är härligt att komma in i en kultur o få vardagsrutiner i ett nytt land!

KRAM

Anonym sa...

Verkligen fina bilder!!
Ha det bäst! Vi hörs o ses!
Kram Charlotte