tisdag 25 maj 2010

Första inköpet inför kommande 1-årsdagen :)

Igår kväll var vi och handlade i grannbyn San Fernando igen. Det är, som jag skrivit tidigare, den bästa platsen häromkring för inhandling av mat! Jag hittade ett trepack med karamellfärg för endast 1,8 euro vilket är ca 18 svenska kronor, det är väl rätt billigt! Den innehöll röd, blå och gul färg. Har redan i tankarna börjat planera inför Max 1-årsdag :) Han fyller den 23 augusti men jag tänkte fira honom lite tidigare i sommar då de flesta har semester... Har tänkt att göra cupcakes med ljusblå frosting samt en pavlovatårta full med grädde, lemoncurd och färska bär, låter det bra?

9 kommentarer :

mama Sofia sa...

Åååh vilken mysig blogg du har den kommer jag absolut kika in på framöver!
Vad mysigt med cupcakes,typiskt amerikanskt, hihi...

Kram Sofia

Jeanette sa...

Ser ju verkligen supersmarrigt ut. Ser fram emot ett kalas. Hoppas det blir i Skåne.

Ann sa...

jaa, kommer bli superfint! Olivia längtar och hennes föräldrar också såklart!! Kram!

Pillan sa...

Cupcakes är verkligen en favorit här hemma kan jag lova. Filippa har blivit en riktig expert på olika dekorationer! Det blir perfekt att servera på ert kalas! Ha det fortsatt skönt där nere i södern/Kram Pillan

jessi sa...

Fin blogg du har!!! Jag älskar också storstadspuls o New york!

Är ni på resa eller bor ni utomlands?

KRAM

Annas inspiration sa...

sååå skoj att planera för kalas,
hoppas ni har en toppendag!

Massor med kramar

Victoria sa...

Tack för din kommentar hos mig! Lycka till med kalasplanerandet och cupcake-baket!

//Victoria

Erika sa...

tack så mkt :-) ja de små liven är minst sagt det bästa som kan hända en :-) här är det full rulle hela dagarna nu med svå små, hihi!

ha en fortsatt bra dag!

Linda sa...

Det låter mycket gott!Det blir säkert ett underbart kalas. Ert sällskap och er mat är alltid lika trevligt!