lördag 26 juni 2010

Midsommar in pictures...



Här följer lite bilder från vår midsommarhelg... har varit en dålig bloggare då vi haft fullt upp... Allt började med att vi packade bilen full i onsdags eftermiddagd, därefter åkte vi ner till vårt lilla sommarhus på Österlen för att fira midsommar plus några veckor av början på vår sommar 2010 :) I torsdags vaknade Max som vanligt, som en klocka, exakt klockan 07.00, vi gav honom gröt, åt frukost själva och gav oss iväg in till Simrishamn för att storhandla!!! Trots att vi kom iväg relativt tidigt, var affären smockfull av folk! Kul var att jag träffade min kära väninna Jeanette i butiken som jag firat midsommar ihop med de senaste fem åren! Bilden längst ner visar lite av det vi handlade :) Midsommaraftons morgon var snabbt här och våra kära vänner Mårten, Ann och Olivia från Göteborg kom under förmiddagen i fredags :) Fick jättefina presenter!!! I den fina presentpåsen från NK fanns ett gudomligt doftljus från Voluspa.
Mössan länst upp fick Max :) och den har sin egen historia! I april var vi, tillsammans med Mårten och Ann i Frankrike, Menton, detta vet ni som läser min blogg! En dag var bara jag och Ann ute och promenerade runt och småshoppade. Då hittade vi en fantastisk barnaffär som sålde fina kläder & leksaker! Fastnade direkt för denna mössan men tänkte att jag nyss hade köpt en...så jag tvingade mig själv att ligga lågt ;) Dagen efter vi åkt hem, var Ann tillbaka i här affären och köpte mössan till Max :) Så himla gulligt!!! Och nu fick han alltså den i present till midsommar :)

Inga kommentarer :