lördag 5 juni 2010

American style...

Har kommit underfund med att jag gillar den amerikanska stilen mer och mer... Jag gillar även landet USA. Jag och min sambo M har varit där två gånger och nästa resa vi gör, planerar vi att korsa Atlanten ännu en gång :) Jag funderar, som jag skrivit tidigare mycket på vårt kök därhemma... har nog bestämt mig nu, för att försöka få lite av den här Leilas "americanstyle" I övrigt har vi en väldigt enkel stil där vi hela tiden tänker "less is more.." och all grundfärg är vit. Men just i köket hade det varit kul att få ha det lite mer såhär, fast det ska vara ordning och reda och får inte bli rörigt! Kommer lägga ut bilder hemifrån om jag får till något bra nu i sommar... I övrigt är det bara en och en halv vecka kvar till vi åker hem nu. Känns lite konstigt men också bra! Längtar till den svenska sommaren, för visst är det ändå något alldeles speciellt med vår svenska sommar...?

7 kommentarer :

Nordic Sence sa...

Gillar också Leilas stil! Härligt med all färg!

Visst är den svenska sommaren härlig!:-)

Linda

Linda sa...

Spännanden med att kombinera stilar.
Ser framemot att få utbyta inredningstankar till sommaren. Urban Living har sommarbutik i Ystad så vi får ta en shopping runda.

Hoppas att sommaren kan bjuda på mycket sol, bad, picnic och grillningar.

Välkomna tillbaka till Sverige!

Annas inspiration sa...

Det kommer bli ett urmysigt kök som alla kommer vilja vara i, Leilas stil är sååå härlig!

Svensk sommar är speciell!

Är det bättre med vindarna?

ha en fin dag,
stor kramis!

familjen Glave sa...

Vi spenderade helgen i Brantevik och det är sååå underbart, kommer nästa helg igen men sen inte förrän till midsommar. Vill ni komma förbi är vi ett glatt gäng som bara hänger välkomna förbi :)

mama Sofia sa...

Jag förstår att du längtar hem för det finns inget land som är såå vackert som Sverige på sommaren...
Sen är det ju Sverige pest på vintern hehe men det är ju en annan historia:-)...

Du undrade vad jag jobbar med jo jag driver en barnvagnsbutik med mina två systrar och butiken heter Våra Små och ligger i centrala Örebro.
Och vi säljer playsam som jag såg är att du gillar!

Ha en fin kväll, många kramar Sofia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Otroligt snygg stil!
Charm, charm!

Javisst är det bra med listor, känner inte heller att man bli stressad av dom.

Haft en bra helg?

Kram Maria

jessi sa...

Jag gillar också den stilen, funderar på att på något sätt få till det i vårt nya hus!

välkomna hem till Sverige, det är vackert här nu så här års!

kram