tisdag 22 juni 2010

Bubbel, bröllop och Sex and the City

Nu äntligen är jag ute på Internet igen!!! Har inte haft en sekund över sedan vi kom hem! Varit trevligt men blir även stressigt när man aldrig får egentid och en sekund över... I lördags tittade jag i stort sett, hela dagen på bröllopet :) Vi åt god mat, drack lite bubbel & jordgubbar! Tack mamma och B för en mycket trevlig dag! Kronprinsessan var ju hur snygg som helst! Har nog aldrig varit vackrare! Jag gillade bröllopet väldigt mycket, och Daniels tal... fällde en hel del tårar den dagen... Resten av helgen och dagarna fram till nu har vi träffat vänner, varit på BVC, fixat en del praktiskt osv... I söndags träffade Max Leon sin kompis Milton för första gången :) En riktig goding på 2,5 månad :) Och gissa vad jag gjorde i söndags kväll... jo såg SATC 2!!! Min vän Jenny ringde och undrade om jag ville se den och det ville jag ju såklart!!! Jag tillhör dem som bara älskar Sarah Jessica Parker, serien och förra filmen, det vet ni som läser Fetmin blogg! Trodde aldrig att jag skulle skriva det här... men jag gillade inte filmen :( Bild:Donna Hay

5 kommentarer :

jessi sa...

Visst var hon jättefin!!! Så lyckliga de verkar vara, genuina i sin kärlek.

jag gillade satc filmen men vet att alla inte gjorde det. Det kanske blir en trea? hoppas den utspelar sig igen i NY!

kram

Nordic Sence sa...

Hallojsan!

Visst var det ett vackert bröllop!

Så overkligt det måste ha känts för Daniels mamma och pappa!

Ha det så skönt i sommarsverige!

Kram linda

Annas inspiration sa...

Vickan var underbart vacker, SAGOBRÖLLOP!

Jag såg SATC 2 i går, gillade filmen!!

sv: nej inga cravings märkligt nog!Hade du det?

Njut dagen,
kramisar!

Therese sa...

jag håller med helt fanastiskt fint det var. Jag har nog nästan sett allt och var där på plats när de kom till slottet efter båtfärden. Vi är i kalmar runt den 24 juli :) kommer in i hamen med båten. Börjar ni komma iordning hemma nu? kram till dig

DRÖMHUSET sa...

Hejsan!

Ja, det var lite magiskt, så vacker hon var :-)

Kikar in och önskar en Härlig Midsommar!

Kram Sofie