torsdag 17 juni 2010

Hemma i värsta bröllopsyran...

Nu är jag tillbaka! Hemresan gick jättebra! Max tyckte det var lika spännande att flyga, som vanligt :) Han gillar allra bäst att stå i knät och flirta med personerna som sitter bakom... Själv har jag sedan vi landat, hunnit med att vara på akuten och fått penicillin, varit på treårskalas, varit på "galafest" med jobbet samt självklart träffat mamma :) Allt har gått med en himla fart! När vi kom hem i tisdags kväll möttes vi av ett blomstrande och grönskande Sverige vilket ingav varma midsommarkänslor! Och det är mycket bröllopskänslor i luften! Överallt ser man saker som påminner om vad som komma skall på lördag. Nu är det bara två dagar kvar. Stockholms innerstad kommer vara avstängd för all trafik och i eftermiddag ska kortegen provköras... Jag tycker det ska bli jättekul att se bröllopet på lördag. Ska bli så kul att se Victorias klänning, tror att hon kommer vara stilrent klädd men mycket vacker! Vi ska hem till min mamma och hennes man och titta, dricka lite bubbel och äta gott! Ska du se bröllopet?

6 kommentarer :

mama Sofia sa...

Hej och välkommen hem nu har jag lagt in en länk från min blogg till din!
Din blogg är jätte mysig:-)

Kram Sofia "blondinmama"

pillan sa...

Välkommen hem! Ja visst är det vackert här hemma nu! Och ja allt handlar om bröllopet som jag självklart kommer att följa, precis som du med godsaker uppdukat;)

Kram Pillan

Nordic Sence sa...

Välkomna hem till Sverige! Roligt att följa din trevliga blogg!

Ska bli kul att se det stora bröllopet på tv!

Trevlig helg!

Linda

Therese sa...

Välkommen hem! Vi ska segla till Kalmar :) nu börjar kursen igen vi hörs senare kramar

jessi sa...

Vad mycket du har hunnit med! Kul!

svar- vi har inte jobbat när vi rest runt o bott på olika ställen. utan långsemester!

Annas inspiration sa...

Välkomna hem!
Oj det har verkligen varit full fart sedan ni kom hem,
känner du dig pigg?

Bor ni i huvudstaden?
ha en riktigt skön helg,
kramisar!