onsdag 2 juni 2010

Black & White



Dessa bilder kommer från ett hem i Århus, Danmark, inte så svårt att se... så snyggt! Jag gillar det här med att ha svarta accentdetaljer som tex nån stol eller lampa... detta kan man egentligen fixa själv om man har en pall i trä eller en stol som man inte är riktigt nöjd med. Eller varför inte, måla det gamla vitrinskåpet svart och fylla fullt med snygga glas, teburkar, tallrikar... Längtar hem till mina stolar om jag håller på att fixa... valde dock att lacka dem vita, men funderade länge på att göra dem svarta! Tyget blir iaf i svart och vitt från Svenskt Tenn! (bilder Boligmagasinet)

3 kommentarer :

Pillan sa...

Jag gillar svart mer och mer måste jag erkänna! Hur har ni det med värmen idag...? Här hemma i svedala har vi det riktigt skönt nu!

Kram Pillan

Therese sa...

jättefint nu vill jag till Danmark för att få lite inspiration. kramar

Moa sa...

Tack, detsamma måste jag säga. Känns verkligen som en goodie bag i din blogg, vet inte riktigt vart jag ska börja läsa :)

Väldigt fina bilder på rummen, och bra tips!

Kram