tisdag 23 mars 2010

Några shoppingtips för Gran Canaria

Igår handlade jag i affären Fund Grube här på Gran Canaria, den finns på några olika ställen runt om på Kanarieöarna . Jag handlade på det som ligger på Gran Canaria och i shoppingcentret, Tropical. Här säljs det mesta när det gäller kosmetika. De säljer även en del kläder och skor och har då märken som Tommy Hilfiger och Diesel. Jag har kollat runt en del i butiken och jämfört priser med Sverige. Jag köpte en kräm i märket Chanel som jag brukar köpa hemma jag tjänade över hundra kronor på att köpa den här.
Förutom Chanel säljer de märken som Dior, Biotherm, Helena Rubenstein, Lancome etc. Så om man är intresserad av smink från något av dessa märken kan man absolut fynda på Fund Grube!

1 kommentar :

Anonym sa...

När kommer inlägget om "Män som uppvaktar sina fruar"?
/Sheriffen