torsdag 18 mars 2010

Walking down the aisle...




Har ikväll bestämt mig för att göra en del blogginlägg om bröllop! Jag har tyvärr inga egna planer på att skrida till verket med något bröllop för tillfället men så här när våren närmar sig och vår självaste kronprinsessa ska gifta sig, tycker jag det är lite kul att samla inspiration och mina favoriter som jag kan dela med er, mina läsare! Tror att alla tjejer nånstans drömmer om det perfekta bröllopet. Men vad som anses som perfekt kan vara otroligt olika!!! Här är lite olika bröllopstårtor, ganska "American style" men visst är de vackra! Jag skulle nog föredra att ha cup cakes på mitt bröllop :)

1 kommentar :

Linda sa...

vi är så glada för att ni för 5 år sedan var med och förgyllde vår bröllopsdag. Vi ser så fram emot att få vara med på er.
Vi har inget emot att äta cupcakes!