fredag 23 juli 2010

min skatt 11 månader

Den här lille killen är min son, min lille skatt och prins! Idag blir han 11 månader! Snart fyller han det magiska första året! Spännande, spännande! Livet blir verkligen förändrat, före och efter barn! Som min sambo sa häromdagen; "man vet aldrig hur dagen blir och det är en utmaning i sig"! Innan barn kanske man låg i varsin soffa och kollade på tv, så ser det inte riktigt ut nu... men bara positivt! Visst är man trött ibland... Just nu har vi en liten krabat som går omkring och upptäcker saker överallt... ja för han kan gå :) han tog de första stegen några dagar efter midsommar och så utvecklades det varje dag, nu nästan springer han :) (bilden tog min kära vän Ann Horndal Tornberg)

8 kommentarer :

Therese sa...

en sån fin bild på sötnosen! Grattis!!! Han kanske får tänder? Viggo brukar få feber då eller är det fortfarande samma sak som innan? Alltid bra att kolla med sjukvårdsupplysningen en extra gång. Viggo brydde sig inte om regnet, nu är vi i Kalmar vid bryggan. kramar och hoppas lillen mår bättre snart

Annas inspiration sa...

Åh vilken fantastiskt fin pojke ni har!!!
Grattis till 11 månader, snart blir det 1årskalas. Verkligen speciellt att fira första året :-)

Mår han helt bra nu?

Kramis

Ann sa...

Sötnosen Max!!! Vi tänker på er och saknar er!! Grattiskramar från oss här i Gbg! Ni borde varit här nu, vi sitter på balkongen och dricker vin och njuter av vädret, imorgon blir det brunch i stan! Kram!

Nordic Sence sa...

Vilken going! Har själv en liten tjej i precis samma ålder. Visst är det en härlig ålder..aktivt;-)

Ha en go kväll!
Linda

Pillan sa...

Tack för gratulationer! Vilken liten sötis du har;) Ja jag var nästan 100 på att det var en kille i min mage men tji fick jag.. ;) Nu njuter vi av softadagr här hemma!
Ha det så bra/Kram PIllan

jessi sa...

VIlken underbar bild! Jag kan tänka mig att livet förändras, härligt!!!

KRAMISAR

Elles blogg sa...

Tack för alla söta kommentarer!
Kramar

Rövarmamman♥ Gravid igen sa...

Sötnosen!!Grattis:)
visst går tiden fort...lite för fort känner jag ibland:)

Hoppas han mår bättre nu! KRAM