tisdag 27 juli 2010

blå filippa k...

Ska på ett bröllop plus en födelsedagsfest i cocktailtema nu i augusti... är därför på jakt efter en vacker klänning... Jag tycker alltid det är svårt för man vill känna sig både fin och bekväm! Gillar Filippa k's festliga klänningar mycket! Den här kommer från vår/sommarkollektionen 2010! Minns att jag såg den direkt när den hängde i butiken relativt tidigt i våras... just då var det inte riktigt läge att handla, detta av olika orsaker: några mammakilon kvar, kändes "tidigt" osv.. nu med facit i hand skulle jag nog ändå köpt den! För nu är den slutsåld iaf i min favoritbutik i min stad! Tror ändå att den hade varit helt perfekt...

8 kommentarer :

pillan sa...

Klänningen är jättesnygg! Men du får väl leta efter en som du kan ha användning av även under hösten, har inte riktigt koll på färger i höst... men den där blåfärgen är ju så snygg klassisk o tidlös!
KramPillan

Jeanette sa...

Den hade ju varit perfekt på lördag:).

Elles blogg sa...

Det var lite så jag tänkte Jeanette ;) ska i alla fall bli supertrevligt! problemet klänning är fortfarande olöst... kram E

Ann sa...

Vad trist att klänningen inte finns kvar, den är ju jättefin!! Hoppas du hittar något annat! Annars har du ju så tjusiga klänningar i din garderob :)! Kram

Anonym sa...

Jag håller med dig Ann!:)
/Ekonomiansvaig i familjen

jessi sa...

Typiskt att den inte finns kvar! Den var riktigt snygg så jag förstår du ångrar dig!

Kan den finnas på någon webshop, då kan du ju beställa.

KRAM

Annas inspiration sa...

Den var snygg, klassisk och passformen ser sådär perfekt ut. Synd att den var slut!

Jag har även den äkta varan, en svart Design House Stockholm som står i vardagsrummet med tidningar. Fast den var inte lika prisvärd som den från Netto ;-)

Hoppas allt är bra,
hur mår sonen?

KRAMAR

Therese sa...

Jättesnygg verkligen! Har du kollat nåt på nelly.com tycker det finns rätt många klänningar på deras sida. Hoppas ni har det bra annars. kramar