söndag 4 juli 2010

mer USA-tema...



Kunde inte låta bli att göra ett inlägg till, denna nationaldag! Gick här hemma och plockade iordning frukosten, diskade, bäddade osv och då slog det mig vilket starkt varumärke USAs flagga ändå är... tror nästan att alla av oss har någonting hemma med flaggan på! För visst säljer den! Åtminstone för oss här i norden... bilderna ovan innehåller servetter och duschtvål från Lexington samt en baseball som min sambo Markus fick under en match i Boston för många år sedan :)

3 kommentarer :

Therese sa...

Man kan inte få nog av den flaggan :) det var 8 dagar men blir 6,5 dagar på plats. Nu är vi hemma igen och tvättar....seglar iväg en kort sväng imorgon. Jag tar gärna tips om Kalmar jag vet inte hur länge vi blir där. kram

Annas inspiration sa...

Visst är det ett starkt varumärke!
Vi pratade om detta på morgonkvisten :-)

sv: tack för frågan söta du, jag klarar mig bra i värmen tycker inte det är så jobbigt. Men vissa timmar på dagen håller jag mig helst inne, för varmt att sola.

Ha en fin söndag,
KRAM!

pillan sa...

Japp kan inte annat än hålla med... jag är ju ett stort fan av stjärnor och jag dras ofta till allt som har färgerna rött vitt och blått..Så hurra för the states idag;)
Ha d/PIllan