onsdag 29 september 2010

väder för tända ljus...

Idag när jag steg upp, sken solen och det kändes som vi skulle få en härlig och solig höstdag men efter ett par timmar mulnade det över och nu är det alldeles grått och mörkt ute! Det man kan göra för att få lite mysigt är att tända ljus i massor!!! Det är ju en sak som är riktigt mysigt med hösten! Tycker annars veckorna bara springer iväg...har aldrig tidigare upplevt att tiden går så här fort! Har en ledig dag idag med lille sonen, som för tillfället sover sin förmiddagslur! Men till alla mammor och alla andra för den delen ta vara på varje dag med era nära och kära!!! Just den här dagen kommer ju aldrig tillbaka... det lät visst väldigt djupt...men jag tror ni förstår vad jag menar...

7 kommentarer :

Nordic Sence sa...

Ja visst är det mysigt med massor av tända ljus! Man får sätta dem högt upp bara så att inte den nyfikna ettåringen når dem;-)

Ha en bra dag!


Kram Linda

Annapanna sa...

Jo nu mår man ju bra... jag låg juh och spydde konstant i 4 månader och nu har jag änligen börjat må lite bättre :) men visst känner man sig lite starkare ;)

floosan sa...

Vilken mysig bild, önskar att det var en bild tagen ur mitt sovrum

Pia Lotta sa...

Har precis kommit in på din sida! Mycket mysig!
Håller med! Älskar hösten! Tända ljus, massa kuddar och filtar!
Ta hand om dig!

Annas inspiration sa...

Det är mysigt med alla ljus, en ab hösten och vinterns fördelar.

ja himmel vad tiden går fort, speciellt nu när man har en liten att ta hand om.

Jag förstår precis vad du menar.

Hoppas ni mår väl,
många kramar!

Creative Lounge sa...

Tack raraste! Kan bara säga det samma snygging! :) Självklart så länkar jag tillbaka.
Kramar och med önskan om en strålande dag!

Evelina CL

pillan sa...

Nä men usch det där lät inge bra, borelia... Hoppas du är piggare nu! Själv har man ju haft det bättre... suck
/PIllan