onsdag 22 september 2010

inspiration för hemmet...



Fet Tror aldrig jag kan få nog av inredning, pyssel och design! Är nog mitt allra största intresse!
Hittade dessa bilder och tycker de är riktigt charmiga. Innehåller härliga accentfärger som rosa och turkos. Gillar även kartellstolen mycket! Har dessvärre ingen men hade nog gärna velat ha en att ställa nånstans. Sa häromdagen att jag verkligen är galen i stolar, finns så många snygga! Man kan ju tyvärr inte ha för många! Gillar även kartells barnstol :) men lille sonen har redan fått två andra små söta stolar... om jag får nån dotter nån gång så kanske :)

8 kommentarer :

Martina sa...

Vilka underbar inspirationsbilder. :)

Hösten är ju fin när solen är framme och när den inte regnar bort. Alla årstider har sin charm!

/Martina

floosan sa...

Jag älskar dina inspirerande bilder. Visst finns det många charmiga stolar.
Jag älskar också inredning önskar att jag hade mer tid över till att fynd och greja =)

Creative Lounge sa...

Härliga bilder & härlig blogg! :)
Mvh Evelina CL

Annapanna sa...

ÅÅÅÅ skulle vilja bo såhär... mysiga bilder :) Gillar den sista bilden som skulle passa perfekt som ett flickrum :)

pillan sa...

Like the pics! Har iaf sagt till A att vi ska köra på rutiga golvet i hallen, wow visst e jag modig;)
Kram Pillan

jessi sa...

underbara inredningsbilder, precis så skulle jag vilja ha det hemma!

Hoppas du får en mysig helg med höstsolens värme!

KRAM

Anonym sa...

Visst är det härligt med den danska turkosa färgen(jag kallar den så, hihi).
Riktigt fina och inspirerande bilder:-)

Kram Sofia

mama Sofia sa...

Ps det var jag som skrev inlägget ovan;-)

Kram igen...
Sofia