fredag 17 september 2010

Like the haircolour

Idag har vi haft en supermysig dag, jag och lille sonen! Åkte redan imorse, en timmas bilfärd till goa vännen I med söta sonen Leo!!! Där åt vi en smarrig, god höstig soppa, var ute i trädgården samt pratade om nya och gamla minnen! Utanför blåste det och man kunde ana att löven snart kommer skifta färg... Jag gillar verkligen årstider!!! Det måste jag säga! Jag gillar att man gör olika saker som passar just för den speciella årstiden... just nu har jag sån enorm lust att shoppa lite nya höstkläder... och så måste jag nog fixa slingorna snart! Har varit rätt blond ett tag nu men efter jag fått min son har jag blivit mörkare och mörkare. Bestämde mig därför i somras för att göra håret något mörkare, vilket jag också gjorde och trivs jättebra! Nu skulle jag kunna tänka mig ytterligare lite till, typ som på bilden ovan på Kylie, visst är färgen snygg

3 kommentarer :

jessi sa...

Hösten är mysig, höstkläder, höstfärger i naturen, tända brasa hemma o ljus... en tid för mys helt enkelt!

svar- ja bloggandet går i perioder, viktigaste att man gör som man själv vill för är ju ens egen blogg! Ibland har man tid o inspiration o andra gånger inte. Helt ok.

KRAM!!!

Annas inspiration sa...

Färgen är supersnygg!

jag har köpt hem färg, undrar när jag ska hinna med...;-)

hoppas allt är bra
Kramisar

floosan sa...

Jätte fin färg, hoppas ni får en härlig söndag!