fredag 3 september 2010

supersnygga danska Helena...


Skriver nu ytterligare ett inlägg om modellen Helena Christensen! Brukar skriva om lite olika minnen som jag har till olika saker som sånger, filmer eller nån speciell person...minns låten "wicked game" från slutet av åttiotalet tror jag... sångaren var Chris Isaak och det var på den tiden då musikvideon hade sin storhetstid. Jag var precis i den åldern att jag kollade exakt varenda program där videor spelades upp :) Har alltid varit mycket musikintresserad och minns extra mycket just den här låten! Minns att jag spelade in den på ett kassettband från radio :) I Chris Isaaks video var en supervacker varelse med och detta visade sig vara den blivade toppmodellen Helena Christensen! Tror delvis hon med sin utstrålning gjorde låten ännu mer populär! Kan förstå att Chris haft henne som sin musa! Hittade dessa bilder och tycker de är mycket snygga foton, älskar bilder i svartvitt! Om ni inte sett videon så kolla den på youtube! Chris Isaak - wicked game!

2 kommentarer :

pillan sa...

Vad roligt att du skriver om detta. Blir påmind om hur häftigt det var att få se typ MTV. Heliga stunder med idolerna. Ja videon var svart-vit på en strand har jag för mig...
Kram Pillan

Pillan sa...

Hej tjejen! Long time no.... hoppas allt e bra med dig:)
Kram Pillan, igen...