onsdag 13 oktober 2010

rosa bandet...

Fet Brukar alltid passa på att köpa det rosa bandet såhär på hösten när det dyker upp. Numera är finns en hel del varor uti handeln som stödjer rosa bandet och därmed bröstcancerforskningen! Man kan hålla lite extra koll på rosa förpackningar på hyllorna. Och man kan just nu köpa allt från té till skurhinkar, allt förstås i rosa! En viss procent del av priset på varan går sedan till rosa bandet. Idag handlade jag dessa två rosa nagellack från Mavala och självklart gick en slant av dem till forskningen! Fanns flera rosa nyanser att välja på och de jag köpte heter Osaka och Riga!

6 kommentarer :

Mamma till William sa...

God kväll söta..Så härlig färg på lacket..Hoppas att du har haft en skön dag med din prins...Hade varit så skoj att träffa dig för du verkar vara trevlig :) Ha en skön natt..kram kram

floosan sa...

Det är fin tanke att stödja rosa bandet produkter jag brukar också försöka göra det även om vårt hem blir lite för rosa för min man smak.

Therese sa...

Så fina jag köpte Essie istället men i samma syfte :) ha en fin dag kramar

Annas inspiration sa...

Hej raring!

Hur är det?
De två lackan skulle jag gärna handla, blir kanske i morgon när jag ska susa in till stan.

Ha en fin fredag
KRAM

Martina sa...

De nagellacken är underbart fina och så går ju en slant till bröstcancerforskningen.

Hoppa du har en fin söndag.

/Martina

pillan sa...

Hallå tjejen! Antar att du har fullt upp med jobb och familj:) Hoppas du har det bra
Kram Pillan