lördag 30 oktober 2010

long time... och dags för ny mobil...

Nu har jag inte bloggat på länge igen...känns så trist för det är ju så kuul!!! Har varit galet mycket på jobbet under två veckor men nu känns det som jag har landat i ett lite lugnare lunk igen, vilket verkligen behövs! Just nu funderar jag mycket på vilken ny mobil jag ska köpa... känns som det är "touchscreenmobiler" som gäller... eller? Jag vet bara inte vilken jag ska välja i så fall? Mitt abonnemang har gått ut för ett tag sedan så det är verkligen dags! Har du som läser detta några tips eller råd? Har en vän som jobbar på största konkurrenten, Sony Eriksson och deras Xperia är väl ett alternativ... får fundera vidare... om nån har nåt tips så skriv jättegärna!
I kväll blir det lite asiatisk mat med vännerna och så mycket bättre!

4 kommentarer :

Therese sa...

Det är en adroid man sak ha Expreia :) jag har mini pro de är billiga med. Men skulle jag köpt en privat hade jag köpt den större modellen. Kul att du gillade koftan! Jag skickade tillbaka den då jag är gravid och tycker det är svårt att köpa kläder just nu. En stor kram till dig

Mamma till William sa...

God kväll söta..Hoppas att allt är bra med dig denna lördag kväll.Ja det är inte alltid som man känner för blogga..Ha en mysig kväll.kram kram

floosan sa...

Jag köpte mig precis en iphone som jag är jätte nöjd med.

Martina sa...

Hej bloggvännen! Hoppas allt är bra! Vad roligt att ni också har haft besök i helgen. :)
Jag funderar också på ny mobil, så svårt, det är en djungel!

Ha en fin söndag. Kram