torsdag 4 november 2010

den bästa av mödrar...

Efter en dag iväg från mina båda killar, såg jag fram emot en trevlig kväll med lite god mat och eventuellt Hellenius hörna... efter att sonen somnat satte min min sambo M i filmen "den bästa av mödrar" som jag köpt för ett tag sedan på Coop i erbjudandet "tre för 99" har inte sett filmen men har insett att jag gillar Maria Lundqvist väldigt mycket! Har sett henne både på Hellenius hörna & på Sommarpratarna och gillar henne mer och mer... Nog om det... filmen började... min sambo, liksom sonen somnade... kunde dock inte sluta titta, vilket skulle visa sig bli en timmas gråtande för min del! Oj oj oj vilken stark film! Och vilket skådespeleri! Se den fast förbered dig med näsdukar! Mina ögon är fortfarande svullna...

4 kommentarer :

Therese sa...

Intressant då måste jag nog se den! ang. graviditeten är det mycker som är annorlunda, ska skriva om det till helgen har fått endel frågor men inte hunnit svar. kram till dig

Martina sa...

Intressant, tror jag får ta och se den filem. :)

Jag pluggar en magister i statsvetenskap. Visst är det härligt med lite långhelg? Det behövs ibland!

Ha en fin fredag. Kramar

Ann sa...

Hej vännen! Hoppas att du och MAx har en härlig ensamhelg ;)! Kolla in denna bloggen (du kanske redan ahr sett den?), du kommer älska den :). http://call-me-cupcake.blogspot.com

Kram!

floosan sa...

Åh låter som en film man måste se =) Tack för tipset vännen