tisdag 15 september 2015

mammaträning...

Har nu sedan sju dagar startat igång med mammaträning... och det behövs verkligen!! Amningen gör mig sugen på olika saker hela tiden och graviditeten sliter så klart på kroppen! Men nu är jag igång!! Tänker på ett citat jag hörde på ett träningsprogram på TV "Ja du ska ju inte tro att det är roligt..." Detta är så sant!! Jag tror att många känner igen sig också! Snygg och vältränad vill nog alla vara men det är få som är helt naturligt smala utan att det ligger mycket slit bakom. Ja det är ju bara att bestämma sig!! Som mall till min mammaträning följer jag den här tjejen som är mycket inspirerande! På hennes sida finns både tips och videoklipp med bra träning! Som sagt kolla upp Lofsan för trevlig träningsinspiration!!

I have now since seven days started to exercise to get back from my pregnancy... and I really need it!! The breastfeeding makes me wanna eat all kinds of stuff... I once heard on TV "It is never funny to train and exercise" That is so true... It is never funny but I thing all people want to look good and have a fit body! There are just a few of us who have a slim and fit body just natural... So you just have to decide! For my training right now I follow the Swedish PT Lofsan and her book (see the link above) Her book and  her page are very inspiring! And you find both practical tips and video-clips. Check out Lofsan if you want som nice inspiration for your training!


Inga kommentarer :