söndag 13 september 2015

Love this picture...

Verkligen älskar den här bilden [Pinterest] från Paris!! Och citatet: "this coffee is made for walking" Jag bokstavlingen älskar kaffe och dricker alldeles för många cappuccinos just nu!! Jag ammar och behovet av kaffe känns extremt... vet inte varför! Jag har rest ganska mycket med tyvärr inte besökt staden Paris mer än på Charles du Gaulle!! Börjar bli riktigt sugen på att komma dit..! Min man tror att jag skulle gilla den väldigt mycket!!

I really love this picture from Paris!! And the saying "this coffee is made for walking" I literally love coffee and I drink way too many cappuccinos right now!! I breast feed and have a great urge for coffee.. Don't really know why! I have travelled quiet much but haven't been to the city of Paris more than on Charles du Gaulle!! I really want to go there someday..My husband thinks that I really would love it!!

Inga kommentarer :