tisdag 3 januari 2012

reatips...

Jag hör till de personer som verkligen gillar att shoppa och det vet ni som känner mig!!  Men jag tycker det är rätt svårt med reakläder... det bästa är nog att shoppa loss till sina barn om man har några... jag har gjort många reafynd till min son Max både vinter och sommar... Till mig själv är det mycket svårare... Det gäller att ha rejält med tur och timing tror jag!! Om man ska handla är mitt tips även att försöka undvika impulsköp på saker so du inte alls tänkt dig!! Det bästa är att satsa på klassiker som den lilla svarta, klassiska skinnjackor, eventuellt klassiska skor!! Köpte mina Uggs för 300 kronor på en sommarrea för några år sedan!!! Hoppas alla får en härlig tisdag! Kram E

2 kommentarer :

Anonym sa...

Hitta något på rea är inte så lätt.Det finns ett stort utbud men inget man vill ha.
Som vanligt underbara bilder / M

pillan sa...

Nej jag är inte bra på reor... synd!

God fortsättning till dig med!!
Kramar P