torsdag 12 januari 2012

lite bilder från förra våren...

Här är lite bilder från den Franska Rivieran och förra våren. Behövde piggas upp med några sådana här bilder nu i regn och rusk... Min lille son har varit sjuk hela denna veckan och jag är så glad att det finns doktorer som hjälper till när det behövs!!! Bilderna kommer från Menton som jag tidigare har skrivit om. Här är väldigt vackert, barnvänligt och superfranskt!! Med en tydlig inspiration från Italien när det gäller mat måste jag nämna!! Vi köpte en del macarons. Tycker nog de jag ätit i Sverige varit godare men här i Frankrike var de mycket billigare, ett tips!! lite macaroninspiration Kram E

4 kommentarer :

pillan sa...

Trevliga bilder, behöver också en lite uppiggning så här i trista januari. Dock har vi snö och minusgrader men jag längtar till våååren!

Kram P

Ann sa...

Åå, vilka härliga minnen :)!Vi måste nog tillbakanågon mer gång eller hu ;)?! Skönt att höra att lille Maxen är bättre, usch vad oroligt och hemskt det är när de är dåliga! Olivia meddelade igår att hon skulle gå hem till Max helt plötsligt :). Kram!

Anonym sa...

Max och jag tittade på bilderna tillsammans när jag skrev inlägget då sa han "oliva min kompis" så söta!! Kram!

Anonym sa...

Max och Olivia vilket par ! Ser ut att njuta under promenaden i de franska gränderna.SB