tisdag 16 augusti 2011

nagellacksfavorit...

Dagens tips, mitt favoritlack från OPI! Jag är som ni kanske läst, urförtjust i nagellack av alla dess slag... Köpte mitt första från OPI i våras och måste säga att det är otroligt bra! De har massor av snygga färger att välja mellan och framför allt sitter det kvar väldigt länge på naglarna! Ett annat favoritlack är HM's eget märke som jag tycker är jämförbart med OPI! Just denna färgen som varit min favorit i vår köpte jag ännu en gång under semestern i NYC. Där till en tredjedel av priset jämfört med här!!! Alltså ett tips för en kommande NewYorkresa... nagellack!!! Vad har du för favoritlack ;)? (foto Eleonor Persson)

6 kommentarer :

Carolines hemligheter sa...

Jag önskar verkligen att jag tyckte det var kul att fixa med naglarna (samt att jag var duktig på det) men i ärlighetens namn har jag aldrig hittat intresset... Däremot älskar jag att ha fina naglar vilket gör det hela till en dyr historia då jag måste gå och få manikyr men nu var det alldeles för länge sedan sist! Har man bara fina naglar och nyklippt hår så känner man sig nästan alltid fin tycker jag!

Hoppas att du har en skön tisdag, kramar!

Jeanette sa...

Snyggt. Jag köpte OPI på Åhlens o ja lite dyrt men jag måste säga att det håller som berg. Bättre hållbarhet än Mavala som annars är en favorit. Men nu kan jag ju inte måla så ofta med tanke på jobbet. Skönt att det är mode med korta naglar iaf.
Kramis

Cicci sa...

Vad kul att du har flyttat ner till Österlen. Då hoppas jag att du kommer bjuda på några tips i bloggen på platser som man kan besöka.

Opi har länge varit en favorit. Så många färger och till ett hyfsat pris. Annars gillar jag även Chanels lack. Men det är några riktiga dyrdripar.

Kram

Anonym sa...

Jeanette! Ja det är en himla tur att det är inne med lite kortare, målade naglar ;) /E

pillan sa...

Har inte testat OPI men bara hört gott om det! Ja du det där med att "Komma igång" vet inte riktigt... Har tränat jämnt ända sedan jag var liten så jag har det där suget i kroppen. Och det är väl det alla säger när dom väl har börjat då vill man bara ha mer! Så man får nog "plåga" sig iväg till en början om det känns tungt.... Här kommer hejjapåkram iaf//PIllan

Johanna Stålros sa...

Visst sitter det bar, jag måste nog säga att det är min favorit oxå...kram Johanna