måndag 8 augusti 2011

lite new york tips...

Här kommer lite inspiration från vår resa till New York i juli... kommer göra många fler inlägg med tips från resan! Doftljus är ju något som jag är lite galen i!!! Ljus från märket Voluspa kostar halva priset eller billigare i USA! Jag hittade mina på Lime Light Marketplace (http://www.nyclimelight.com/) samt på Bloomingdales (www.bloomingdales.com)! Mina favoriter från Diptique fanns på exklusiva Barneys (http://www.barneysnyc.com/) men kostade lika mycket som här hemma! Då finns det ingen anledning att kånka dem över Atlanten, eller hur...? Tidningen ni ser till vänster är en sk "Wedding Planner" är ju alltid kul att drömma sig bort.... Jag köper som ni vet alltid några fina tidningar/magasin på de flygplatser jag besöker! Just denna köpte jag på JFK på hemvägen oh den var faktiskt riktigt bra!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Blir riktigt sugen att resa till NY förutsättningen kanske är ett stort bagage till hemresan.
Din blogg är helt enastående ....

pillan sa...

En resa till NY står verkligen på min "att-göra-lista"! Har bara mellanlandat där..
Härligt med dina inspirationsbilder:)
Kram P

Anonym sa...

Tack Anonym för den fina kommentaren och Pillan New York är verkligen värt ett besök!!!
/E