torsdag 20 januari 2011

new york new york...

Måste bara berätta att jag just nu är så enormt resesugen!! Vi har sagt att nästa resa måste bli till USA och då några dagar i fantastiska New York! Har varit där tidigare men vill absolut dit igen! Miljön är så häftig, mycket mat att välja mellan, massor av shopping och sevärdheter! Vi har även vänner som bor därborta som vi gärna besöker! Paul och Shannon, som bor cirka två timmar från NYC! Vi hade tänkt att ta med oss sonen den här gången. Läste ett sådant bra reportage i en Mama-tidning från förra året om hur man på bästa sätt tillbringar sin semester i New York med barn. Det är också kul att man kan handla en hel del grejer där billigare mot i Sverige, till exempel; märkesschampoo, doftljus, kläder, skor osv... nu gälle det bara att vi bestämmer oss!

6 kommentarer :

Mamma till William sa...

God morgon vännen.
Jag kommer vara hemma ett bra tag till,,ingen datum är inbokat med jobbat.
Tar det som det kommer.
Hade inte varit helt fel med en resa ditt med massa shopping.Ha en skön torsdag.kram kram

Ann sa...

Ååå, NY! UNDERBART :)!

pillan sa...

Ahh skulle oxå vilja till NYC, har bara tillbringat tid på flygplatsen där! Nej då vi har inte flyttat till huset ännu detta är toaletten i lgh:)
Kram PIllan

Nordic Sence sa...

Hej Elionor!
Ja, det är verkligen en dröm som blir till verklighet. Jag har arbetat som förskolärare tidigare, och startade företaget och webbutiken under min föräldraledighet.

Har du mer frågor får du gärna maila mig linda@mittlillahem.se

Ha det så gott!

Kram Linda

BelovedbyLinda sa...

Åhh New York hade jag inte tackat nej till!! Underbar miljö med hääärlig shopping :)

Ha en fin kväll :)

Kram Linda

Elles blogg sa...

Ann! Ni hänger väl med ;)
Kramar E!