tisdag 4 januari 2011

happy new year everyone...

Jaha då var både jul och nyår över. Ett nytt år fullt med nya möjligheter... nyårslöfte...? Ja det finns väl ett och annat ;) Julen har varit intensiv och händelserik! Har träffat familj och vänner, vart på lite reashopping både när det gäller kläder och lite inredning... Lekt mycket med sonen, spelat spel, kollat Malous Efter tio, Hollywoodspecial... börjar känna mig nöjd och redo för att börja även med vardagen detta nya år 2011! Hoppas även du som läser haft en härlig ledighet!

6 kommentarer :

Therese sa...

Låter som en bra ledighet! Jag har fått förlänga min ledighet då jag är lite sjuk. Hoppas ni får ett fint 2011 många kramar Therese

Mamma till William sa...

God fortsättning på detta nya år snäckan..Din jul och nyår låter som min har varit..Hoppas att allt är bra med dig denna tisdag kväll..Hoppas att du snart får tillbax ditt blogg sug för din blogg är så fin och mysig..Ha en skön kväll.kram krma

Unknown sa...

Just nu pågår två tävlingar på min blogg!
Ta chansen att vinna snygga underkläder värda 300 kr eller ett jättefint paket med namnnappar:)
Gå in på min blogg och anmäl dig, lycka till:)

pillan sa...

God fortsättning!
Har också haft en skön "ledighet" men någon rea har jag tyvärr inte hunnit med... Satsar på vårkläderna istället;)
Kram PIllan

Jenny sa...

Hej igen!
Tänkte bara tipsa om att Åhlens har en Vera-Velour-morgonrock- kopia för typ 300 kr. Jag har köpt en och den är UNDERBAR!
Kram

BelovedbyLinda sa...

Vilken härlig blogg du har :)

Kram Linda