fredag 6 augusti 2010

blog award...

Tack http://www.hemmahospillan.blogg.se/ och tack http://www.blondinmama.blogspot.com/ för att ni båda gett mig en award!

Med denna utmärkelse följer några must dos:
*Tacka och länka till personen man fått den av
*Kopiera bilden för att visa att man fått den
*Nominera 7 andra bloggare och länka till dessa
*Berätta 7 fakta om dig själv Jag nominerar följande härliga blog-girls:
Jag nominerar:
Ok 7 fakta om mig som ni kanske inte känner till...
*Min favoritmat är sushi!!!
*Jag har varit med på white water rafting (forsränning) i Maine (USA) som enda tjej..kan inte fatta hur jag vågade... skulle INTE göra om det idag!
*Jag hatar getingar och kackelackor, tror nästan jag har fobi:(
*Jag är 1,62 cm lång... eller kort kankse man ska skriva...
*Mitt drömjobb är nog fotograf! Skulle vilja lära mig mycket mer...
*Jag kan inte spela något instrument men hade jättegärna kunnat spela gitarr eller piano!
*Jag har ingen tatuering
Var lite svårt att komma på fakta så där...

4 kommentarer :

Nordic Sence sa...

Hejsan!
Tack snälla för din award! Så svårt det var att skriva 7 saker om sig själv;-)

Roligt att följa din trevliga blogg..tittar in snart igen..

Linda

Annas inspiration sa...

Tack sötis för awarden! Glad jag blir, jag har börjat knåpa på den så snart tror jag att den kommer upp på bloggen :-)

Hoppas du har en skön lördag
KRAM!

Linda sa...

Jag är inte förvånad över att du har fått två awards för din blogg är så trevlig!

Elles blogg sa...

Tack Linda så gullig du är :)