fredag 6 juli 2012

lunch...

Idag är det mycket dimmigt här på Österlen!! Jag har haft fullt upp hela dagen!! Började med att fortsätta med alla våra projekt!! Sortera, slänga, fixa, tvätta... men det är ändå rätt skönt, särskilt när man börjar bli färdig!! Jag har också fixat en del inför bröllopet vi ska på nu på lördag!! Fixat skor och lite annat smått och gott som behövs!! På vägen hem tog jag med sushi eftersom killarna redan ätit spagetti och köttfärssås... Sushin på mitt favoritsushiställe kommer härifrån

3 kommentarer :

Jeanette sa...

Hmmmm vad gott det ser ut. Schysst uppläggning. Hoppas ni får det riktigt trevligt på bröllopet. Ser fram emot foto. Själv så jobbar jag hela helgen. Men onsdag är min sista dag,,,sen SEMESTER!

Elles blogg sa...

Härligt med semester!! Måste hitta på nåt kul :)

Anonym sa...

Mmmm ser riktigt aptitretande ut . Hoppas det smakade bra. // M