lördag 26 november 2011

hur snygg som helst...

Har efter många månaders velande och bortförklarande äntligen börjat träna igen... detta behövs verkligen vill jag lova!! Har läst många artiklar om träning... ska erkänna att jag även har Charlotte Perellis träningsbok! Tyvärr så räcker det ju inte med att läsa härliga artiklar i "Må Bra" och en massa böcker... det enda handlar om motivation och vilja tror jag! En sak som jag däremot har lärt mig på denna långa startsträcka är att det är bra att ha en målbild och att ha positiva visioner samt att tänka långsiktigt! Om jag skulle ha nån person som förebild just när det gäller träning är det definitivt Charlotte Perelli!! Köpte mitt första nummer av Your Life för ett tag sedan... i den var ett reportage om Charlotte. Har nog aldrig sett henne så snygg nån gång! Gjorde ett litet kollage. Bilderna kommer alltså från tidningen Your Life.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Vill se mera av din blogg. Träning har du ju startat med igen så det är bara att Heja på ! // M

Anonym sa...

Tack M jag kommer strax fortsätta med bloggen!! Är lite mkt bara...men jag slutar nog aldrig:)