lördag 22 oktober 2011

lite tankar från mig just nu...


Satte ihop ett lite kollage med bilder som symboliserar vad jag tänker på mycket just nu!! Buddafiguren som jag precis tagit in från trädgården symboliserar mitt ressug!! Gärna Thailand, det var ett tag sen nu... min son börjar bli så stor att det nog skulle gå bra att resa med honom dit... De andra bilderna symboliserar nyttigt liv med träning kontra onyttigt liv.... utan träning... slutsats jag vill kunna äta i princip vad jag vill vilket betyder att jag måste förbränna det också!! Finns inga genvägar... enligt mig då ;) även om man ibland vill tro på olika dieter osv... inte för att jag testat nån... men efter jag blev mamma har jag märkt att det inte är lika lätt att hålla vikten... en annan slutsats: det är ingen annan som kan träna åt dig... ja ni hör... är något irriterad på mig själv...

1 kommentar :

Annas inspiration sa...

Hrm ja detta med träningen är ett gissel ;)

Kramar i massor