tisdag 21 april 2009

nya trevliga inspirerande tidningar


Det här uppslaget kommer från tidningen
Interiör Magasinet och jag köpte den igår.
Har inte läst den tidigare, men den var väldigt
trevlig. Jag gillade särskilt det "hemma hos" reportage
vilket uppslaget kommer ifrån. Lägg särskilt märke till den
såå söta vaggan från Leander (vill ha)!

Jag tror faktiskt att min absoluta favorittidning är Family Living. Den har en bra balans mellan; inredning, trevliga recept, mode, resetips etc. Tror att jag läst nånstans att den är en svensk version av brittiska Living etc som är grymt bra!

Köpte även den här Sköna hem Sommar, blev kanske extra frestad att köpa den eftersom vi har ett sommarhus. I den gillade jag särskilt reportaget från trädgården i Limhamn hemma hos en trädgårdsarkitekt. Hans trädgård var riktigt i min smak!

1 kommentar :

Anonym sa...

Αwesomе blog! Is your thеme сustom made or did you doωnload it frοm somewhere?

A theme like yours with a few simple adϳustementѕ would really make mу blog shine.
Pleaѕe let me know whеге yоu gоt your design.
Kudos

Heгe is my blog; natural breast enlargement