söndag 22 mars 2009


Satt tidigare idag och kollade runt på en massa trevliga inredningsbloggar. Kom då plötsligt på att jag själv skapade en blogg redan 2007 som jag aldrig har jobbat vidare med. Återfick idag lusten till att blogga. Jag kommer att skriva om en del gamla tips men kommer snart att delge er en massa nya inför våren och sommaren. Bilden ni kan se ovan kommer från våra kära grannar på Österlen. Vi blev inbjudna till "the white party" varje gång jag tittar på bilderna därifrån längtar jag så till vår och sommar... (bilden är tagen av J Löfgren)

1 kommentar :

Elles blogg sa...

Satt tidigare idag och kollade runt på en hel rad trevliga inredningsbloggar och kom då på att jag skapade en blogg redan 2007, vilken jag aldrig gjorde några inlägg på. Nu har min lust till detta återuppstått och jag kommer att lägga ut en del gamla bilder och tips samt mycket nytt för kommande vår och sommar. På bilden ni kan se ovan är vi på sommarfest hos våra kära grannar på Österlen. Vi blev inbjudna till "the white party" där alla var klädda i vitt. Bilden talar sitt tydliga språk!